Wednesday, August 27, 2008

SIAPA PM SELEPAS INI





Salam Untuk Semua


A.G baru sahaja habis menbaca sebuah buku bertajuk Siapa Pm Selepas Ini tulisan Elias Hj Idris terbitan SungaiBeruas Mart. Memang buku ini lebih banyak menutarakan kelemahan serta kepincangan Kerajaan @ BN@ Umno. Buku ini lebih bnyk mengangkat Parti Keadilan serta PAS.
Setelah A.G tamat menbacanye

A.G terfikir negara kita sebenarnye semakin bahaya dan diancam oleh kuasa2 politik ini. Mereka bergaduh sesama sendiri sehingga membahayakan nyawa Rakyat negara ini. Lihat sahaja PRU baru2 ini yang diadakan di Permatang Pauh. Dah jadi medan Perang bukanye tempat mengundi.


A.G sebenarnye takut kalau negara yang A.G cinta ni jadi seperti Negara2 jiran kita, asyik2 berperang, asyik2 bergaduh. A.G memang x suka. siapa yang sukakan keadaan seperti itu.
A.G sebenar cuma berdoa agar negara kita lebih aman.

Harap2 bulan Ramadan yang bakal tiba ini membawa cahaya ketenangan. Jangan la ada apa2 yang berlaku pada Bulan yang mulia ini. Lagi2 pada tanggal 16 sept yang dikatakan bakal berlakunye pertukaran pemerintahan.
Jangan le bergaduh sesama Melayu. Semua nak rebut kuasa. Semua nak Kaya. Tu yang menyebabkan melayu mundur. Kita kena bersatu, Baru la kita akan aman.

Apa yang A.G Nak kita doakan semoga Malaysia Dalam Keadaan Aman Selamanya. Amin.



P/S: lepas ni A.G nak baca buku 13 Mei lak. hari tu dah jumpa tpi x beli lagi . heheheheh

P/s : Petang ni A.G nak Tengok teater bangsawan kat DBP. Harap2 x jadi macam Hari tu sudah laaaaaaa

3 comments:

Fazhass said...
This comment has been removed by the author.
Fazhass said...

politik skarang dh kritikal...haih...

Fazhass said...

politik skarang dh kritikal...haih...

Followers