Tuesday, June 2, 2009

PEREMPUAN SESUAI MEMIMPIN ATAU DIPIMPIN

Salam Untuk Semua

Baru2 ni AG ada 'Bergaduh' dengan boss AG. AG sanggat tidak berpuas hati dengan bos AG. Yela apa yang dikatakan tak kena dan betul dengan apa yang dibuatnye. Panas jeeee hati AG. Macam nak tampar je perempuan tu. Nasib baik dia bos AG. Walau pun salah dia tetap betul.


Dalam masa yang sama ada lak kawan yang tikam AG dari belakang. Adouiiiii memang bagi AG hari yang malang. Su**.................................. Dua2 yang buat pasal dengan AG ialah kaum perempuan. ADOiiiiiiiiii

Bila sebut pasalllll perempuan teringat AG dalm perbincangan selepas bos AG bising2. Persoalannye boleh tak PEREMPUAN menjadi bosss. Ramai kawan2 AG yang terdirii dari kaum Hawa ni pun berpendapat yang kaum wanita tak boleh menjadi bos/pemimpin. Mereka ni ada satu kelemahan iaitu MOODYYY yang tak menentu.

Jika kita lihat, jika disesuatu tempat itu terdiri dari bos wanita, maka mesti tempat itu kurang harmoni. Mungkin benar bagi sesetengah pendapat yang mengatakan bahawa kaum lelaki lebih baik menjadi pemimpin dari kaum wanita. Lagipun islam sendiri menjadikan Lelaki sebagai pemimpin.


P/S AG suke lelaki jadi pemimpin
Ape2 pun masing ada pendapat. Jadi kat sini AG wujudkan Undian. Pilih laaa sendiri yeeee...........

5 comments:

Fazhass said...

fadz pon stuju..lelaki lbh sesuai jd pemimpin sbb laki buat keputusan berdasarkan logik dan rasional..tp pompuan slalunya cenderung utk ikotkan emosi..tp xsume,ade gak pemimpin pompuan yg ok..cuma tu la..byk yg x ok dr ok..:)

Anonymous said...

betul2 tu fazzzz

Ehem... said...

pada pendapat IE - memang betul... tapi, ada dikalangan lelaki ada jugak yang tak stabil emosi.. ada..

tapi, tak boleh lawan perempuan.. kalau perempuan tu dah moody, IE rase cam nak campak sampai laut atlantik... muahahaha.. tapi klau IE yang moody - campak je ke laut atlantik.. muahahaha

Anonymous said...

masalhnye larat ke nak campak IE kelaut. Berat

Aie said...

pilih je la backstabber tu jadi leader boy

kite tengok camne nanti hahahaha

Followers