Monday, June 29, 2009

PEGAWAI KHALWAT yang KALUT tentang SYURGA ATAU NERAKA sehingga menCEMARkan SUPERTUIH yang berada di TRANSIT K ALER MAGENTA

Salam Untuk Semua

KALUT memang KALUT. KeKALUTan ini menyebabkan datangnye PEGAWAI KHALWAT yang membawa buku SYURGA ATAU NERAKA. Buku itu dibeli ketika penCEMARan yang berlaku di TRANSIT KALER MAGENTA milik SUPERTUIH!.


Tahniah, Tahniah kepada semua pemenang (mcm banyak hadiah jeeeee) pertandingan Festival Teater Selangor 2009. Kepada pemenang tu AG ucap good luck n semoga membawa nama Selangor ke persada kebangsaan.

Yaaaaa, ramai....ramai pihak yang terlalu terkejut dengan keputusan yang di umumkan malam semalam. Memang satu keputusan yang tidak di duga2. Malah mc sendiri pun tidak menyangka keputusan malam tu. Tpi semua tu dah diputuskan oleh juri2 yang di lantik. Dari setiap grup kena baiki le persembahan masing2.

Cuma kat sini apa yang AG paham kena kena kenal juri baru leh buat persembahan teater. Kita dapat lihat jika juri suka cerita yang berat, surrealis, kena la buat citer macam tu. Kalu juri suke citer ringan, realis kena la ikut.

Ape2 pun kepada KTRan, jangan bersedih. Adat pertandingankan. Biasa la tuuu. KTR dulu pun x semua teaternye yang menang pertandingan. Ada juga yang x menang ape? Ada yang menag satu anugerah jeee. Ala kan AG pernah kata hidup macam roda. Ape2 pun sekarang kita dah ada target yang baru. Terusss kannnn. Nantikan kemunculan AKTER. Peace No War.

p/s: sori AG x dpt dtg post mortem KTR, ada urusan lain kena buat selain dari tidooooo......... ponat nyoooooo

1 comment:

Ehem... said...

pernah kalah teruk dalam makum (teruna in love).....

pernah masuk stage bila lampu diterangkan..

pernah kene maki ngan shawn, abg lan, abg fahmi...

banyak lagiii...

Followers