Thursday, December 4, 2008

DAH TAHU KE?

HUBAYA, HUBAYA,HUBAYA
Salam Untuk Semua.


Dah Tahu Ke? hehehehhehehe. Macam tajuk skrip Haikal yang baru. Tpi kan tajuk ini memang sesuai untuk sambungan artikel A.G sebelum ini.

Firstly A.G nak mintak maaf lee kalau artikel2 A.G sebelum ini membangkitkan kemarahan atau menyebabkan kesengsaraan orang lain. Sebenarnye A.G saje buat provokasi terhadap anonymous sebab nak tahu siapa sebenarnye anonymous ini. X pernah sekali pun A.G menulis nama siapa2. Nak tahu siapa sebenarnye di sebalik anonymous.

Tak sangka plak ramai pihak yang tak puas hati dengan mereka2 yang suka menggunakan gelaran anonymous ni. Kawan2 dari area lembah klang mahupun samapai ke melaka. Ramai yang x suka dengan anonymous. Satu topik yang sangat bagus dikupas.

Jadi kat sini A.G x mahu menuduh siapa2. Terpulang kat pembaca2 blog A.G menentukan siapa dia anonymous ini. Sebab apa bukan sahaja ramai yang tak suka tetapi ramai pulak yang melatah. Seolah2 mereka la anonymous tu. Mengaku kan senang. Tak perlu menuduh orang lain x gitu. Lagi pun undian dalam Blog A.G pun tinggal sehari je lagi tuk undi. Nanti dapat la keputusanye.

"Kalau tak ada angin, manakan pokok leh goyang" (ada monyet kot)

Oleh yang demikian siapa2 yang dah "TER"melatah tu fikir2 la balik ye. Bukan ape? Orang lain akan mengesan permainan kita.

Apa2 pun blog A.G masih terbuka untuk sesiapa untuk menulis. Sebab tu A.G x pernah nak tukar setting Blog A.G, Siapa2 boleh mengomen. A.G x kan tapis.........

P/S: Malaysia sekarang ni sejuk, Terengganu, Kelantan banjir. Bangi selalu gak hujan. X panas pun. ???????

5 comments:

E K S said...

hubaya, hubaya, hubaya...
perutusan2!!!!!
pantai timur banjir...
selatan ujan jugak...
barat pun ujan rasenye...
utara????panas ke???
tah le...
nti kita tgk berita tv 1...
part cuaca2 tu...
hahahaa...

Ehem... said...

Ok, klau engku nak tahu IE tanya Jabatan Meteorologi Malaysia... nakkan kepastian..

Anonymous said...

aku tertarik dengan rombongan yang baru balik dari singapore, rupa-rupanya di singapore tu tak ada masa untuk berinternet seperti di Malaysia, yelah kemudahan yang di salah gunakan oleh 'pegawai' kerajaan. Terima kasih kepada IPTA yang memberi ruang kepada pegawainya untuk mengomen blog-blog orang mengenai hal-hal peribadi mereka, perlu kah? kenapa tak buat di singapore? tak kan tak ada budget untuk internet kut. mungkin dah abis untuk 'bersatria'di Malaysia dengan orang yang tersayang. Bangga juga ye orang kalau orang benci kita, lagi-lagi kalau yang mempunyai ramai musuh. yang PELIKNYA tak ada sesiapa pun yang mengaik atau di kaitkan dengan 'anonymous', tapi kalau ada yang terasa tak tahulah. YELAH SIAPA MAKAN CILI DIA TERASA PEDAS. satu lagi kalau tak di beri peluang untuk baik tak payah sebab orang yang bersalah tidak akan berhenti bercakap dan sering menjadi orang gila bercakap sorang-sorang. memanglah pandai berlakon di depan cermin untuk menjadi seorang heroin.

Anonymous said...

Betul ke mcm tu adikkerismas?

Anonymous said...

bijek jugak jadi anonymous ni kan..bleh glamour2..bleh ramai2 musuh..ada kawan pun mcm tak gune je..haha..nak jadik anonymous ke?

p/s:jgn marah aaaa

Followers