Saturday, December 20, 2008

HISTERIA, LOS DAN FAUN, CICAK MAN, ANTOO FIGHTER

HUBAYA, HUBAYA, HUBAYA

Salam Untuk Semua,

Semalam A.G pergi menonton wayang bersama2 my girl n mie kat alamanda. Satu cerita karya James lee yang bertajuk Histeria. Lakonan pendatang baru dan lama iaitu Liyana Jasmay, Scha,Noris Ali, Ainul Aishah, Ayu, Naftalya, Reanna, Ady Putra, Kaza, Adlin Aman Ramli dan Vanida Imran.

Bagi A.G citer ni boleh tahan gak la seramnye. Ada part2 yang membuatkan A.G terkejut. Best2. Citer yang boleh di tonton. Cuma A.G rase pelik. Bagi A.G cerita agak ganas dengan darah dan cara pembunuhan yang dilakuaka oleh jembalang tu tpi kenapa filem ini di kategorikan dalam kategori umum 'U'. Pelik2. Macam mana fihak FINAS menapis filem ini yeee. Itu kita kena tanya orang kat FINAS.






Walau ape pun filem Los dan Faun yang A.G tonton minggu lepas memang best. Nak pecah perut dibuatnye. Sebuah karya Afdlin Shauki memang membuatkan A.G tak kering gusi semasa dalam wayang. Filem Los dan Faun ini di bintangi oleh Erra Fazira, Rosario Dawson, Hans Isaac, Adlin Aman Ramlee dan Afdlin Shauki sendiri. Sebagai peminat Afdlin A.G memberi 4.5/5 bintang kepada filem ini. Sesiapa yang tak menonto tu. Cpt2 la g menonton.

Citer Cicak Man dan Anto Fighter A.G belum lagi g menonton. Tah Xde semangat atau seru yang meminta A.G pergi menonton kedua2 filem ini. Tah mungkin promosi yang x boom atau memang A.G x minat dengan citer2 CGI dari Malaysia. Bukan A.G nak menjatuhkan industri Filem Kat Malaysia tpi belum mencapi tahap kepuasan A.G lagi untuk menontonyee. Walau ape pun masih lagi terdapat peminat2 filem ini di Malaysia





P/S : Impian A.G sebenarnye nak bukak panggung wayang tpi x kesampaian..... cian

2 comments:

Ehem... said...

crite histeria tu wa cakap luu... takut sehh... Dahla tengok cerita midnight. Bila IE balik, IE paksa rumate IE bangun temankan IE. Last2IE dah tertdo, rumate belum tido... Hahahaha

jojoe said...
This comment has been removed by the author.

Followers